Monday 28 May 2012

fun sex : day 2 (part 2)

syam ajak diaorg tengok kteorg wat projek...
memang keje gila but aku bangga sebab dpt tayang body gebu aku ni dpn diaorang...
joe lak tukang rakam performance kteorg...

syam berdiri atas katil & aku lak melutut ngdap dia..
guess what yg aku wat??
aku hisap batang syam dengan penuh nikmat...
da agak lama aku hisap tu, syam suruh aku baring lak...
dia nak hisap pantat aku...
tapi sebelum tu, syam sapu aiskrim vanilla feveret dia kat pantat aku...
katanya nak bagi pantat aku lagi juicy...

syam jilat pantat aku ngn penuh syahwat...
pantat aku dihisap2...lidah syam menjilat-jilat kelentit dgn penuh nikmat...
"aaaahhhhhh.....emmmmmmm...aaaahhh.....lagi syam...lagi...ahhhhhh....."
dlm dok sedap2 jilat pantat aku, tangan syam ni dok meraba2 tetek aku...
pastu kteorg tukar posisi feveret kteorg iaitu posisi 69...
syam baring dgn batang dia yg tercacak tu...
aku lak dok belah atas...
masing2 melayan bahagian masing2....
x puas ngn jilat, syam meramas-ramas & jolok jari dia kat pantat aku...
aku lak hisap batang syam yang da keras tahap gaban tu...

puas ngn posisi camtu, sya nak masukkan lak batang dia kat pantat aku...
syam baring dgn batang dia yg tercacak tu...
aku lak slow2 masukkan batang dia kat pantat  aku...
terhenjut2 lah aku atas katil tu...
aku henjut laju2....
tangan syam lak dok meramas tetek aku yg bergegar melayang2 masa dok henjut tu...
lepas aku penat menghenjut, syam tukar posisi lak...
syam baringkan aku....
and then, syam bukak kaki aku bia terkangkang & terus masukkan batang dia dgn penuh nikmat...
"aaaahhhhhh....laju lagi syam....eeeemmm......masuk dalam lagi....aaahhhhh....aaaahhhhhh....fuck me baby..."
batang syam ditusuk2 dengan laju ke dalam lubang pantat aku...

syam bangunkan aku suruh aku wat doggy style lak....
aku pun tertonggeng la bontot ke arah batang syam...
batang syam masuk lagi dlm lubang pantat aku...
dikemudinya batang dia sedalam yg boleh....
"syam nak terpancut da ni..."
"syam pancut kat tetek anne..."
aku pun baring & pancutan air mani syam menghangatkan tetek aku...
aku pun baring rehat kepenatan melayan nafsu kuda syam ni...
nafsu syam ganas tapi aku sgt sukakannya...

rupa2nya joe ngn carl da bogelkan ally ngn amy dlm bilik tu...
suma tgh beromen x hengat...

you dick are awesome!

6 comments: