Monday 28 May 2012

fun sex : day 2 (part 1)

aku ngn syam terjaga dlm kol 9 pagi...
apartment kteorg senyap sunyi je lagi masa tu...
mesti yg len2 tgh dibuai mimpi lagi...
syam suruh aku berkemban dengan towel...
dia nak sambung kat living room lak alang2 semua tdo lagi...
aku pun follow je la...

syam pasang dvd...
citer blues rupanya...
gila teransang aku tgk video tu...
tangan syam da mula teraba2 kat peha aku...
syam usap2 peha gebu aku...
x semena-mena tangan syam da masuk dalam towel tu...
meraba2 pantat aku....
pantat aku diramas-ramas & dijolok2 dgn jari syam...
aku pun da terkangkang utk bukak ruang tangan syam men kat pantat aku....

tangan aku pun menjalar mencari batang yang da puaskan nafsu aku mlm tadi...
baru je tangan aku nak masuk dlm towel syam, joe ngn ally da kua dari bilik dorang...
"x puas lagi men kat bilik la...hahaha...." sedap2 je joe sound kteorg...
syam lak g balas... "aku rasa macam nak wat show dpn korang la bagi aku betul2 puas...korang patut tgk cmne  anne terjerit2 semalam..."
syam nak wat show fuck aku dpn diaorang ke???
gila lah syam ni tp dlm hati x sbr2 nak wat gak....

sudahnya semua layan movie blues yg syam ni dok pasang...
we all pun kissing mcm xde org len je da dpn tv ni...
semua da hanyut dlm dunia masing2...

2 comments: